انتخاب بهترین زیرانداز بیمار

بهترین زیرانداز بیمار

مراقبت از بیمار و سالمندان در منزل در طول بهبود بیماری، سپری کردن دوران نقاهت، حفظ روحیه و سلامت روانی بیمار کار آسانی نیست. زیرانداز بیمارستانی یکی از لوازم و تجهیزاتی است که می‌تواند در این خصوص به ما کمک کند. در این نوشته از مجله سلامت پادرا ، قصد داریم که شما را با بهترین زیرانداز بیمار آشنا کنیم و سپس به کاربرد این وسیله بپردازیم.

زیرانداز بیمار چیست؟

زیرانداز بیمار یکی از لوازم بهداشتی پزشکی است و استفاده از آن برای افرادی که در خانه از بیمار و سالمند خود نگهداری می‌کنند، بسیار مناسب است و به بهبود سریع‌تر فرد کمک می‌کند. این محصول دارای طرح‌هایی لوزی شکل است که مانع از حرکت زیاد آن در زیر بدن فرد می‌‎شود. این آندر پدها به آسانی قابل استفاده بوده و باعث حفظ بهداشت فرد و محیط می‌شود و از آلوده شدن روتختی و فرش جلوگیری می‌کند. آندر پدها در سایزبندی‌های مختلفی تولید و در بازار عرضه می‌گردد، تا افراد با توجه به نیازشان آن را تهیه کنند.

مطلب پیشنهادی: روپوش پزشکی

منظور از بهترین زیرانداز بیمار این است که دارای ویژگی‌ها و مزایایی است که در زیراندازهای معمولی وجود ندارد. در حال حاضر، زیراندازهای ۵ لایه، بهترین زیرانداز بیمار محسوب می‌شود. در مورد ساختار بهترین زیرانداز بیمار باید بگوییم که تشکیل شده از ۵ لایه با پودر جاذب است؛ که شامل ۳ لایه سلولزی (شامل ۲ لایه تیشو و ۱ لایه خمیر پالپ به همراه پودر جاذب)، ۱ لایه ناوون و ۱ لایه فیلم PE با خاصیت عایقی است.

علاوه بر این داشتن پودر جادب و ضدحساسیت بودن پد، از جمله ویژگی‌هایی است که بهترین زیرانداز بیمار را از زیراندازهای معمولی متمایز می‌کند. مایعات به سرعت جذب پدهای ۵ لایه می‌شوند و از حرکت باز می‌ایستند. همچنین جنس زیرانداز بیمار به شکلی است که از انتقال بیماری، کثیفی و آلودگی جلوگیری می‌کند و مانع از انتشار بوی ناخوشایند می‌شوند؛ دلیل آن هم داشتن یک لایه خارجی و ضد آب است. زیراندازهای ۵ لایه در سایزبندی‌های متفاوتی، با توجه به نیاز بیمار، در بازار عرضه می‌گردد اما اغلب ابعاد آن‌ها ۹۰×۶۰ است. زیراندازها همچون بسیاری از لوازم بیمارستانی مثل لباس یکبار مصرف پزشکی ، به دلیل اینکه احتمال انتقال بیماری درآن‌ها بالا است، یکبار مصرف هستند.

کاربرد زیرانداز 5 لایه

بهترین زیرانداز بیمار

کاربرد زیرانداز ۵ لایه

  • برای جلوگیری از انتقال رطوبت، در بستر سالمندان مبتلا به بیماری‌های بی‌اختیاری ادرار
  • برای جلوگیری از انتقال ترشحات بعد از عمل جراحی
  • قابل استفاده برای قرار دادن برروی ویلچر
  • برای جلوگیری از انتقال ترشحات بعد از زایمان
  • برای جلوگیری از انتقال رطوبت، در کودکانی که دچار مشکل شب ادراری هستند.
  • قابل استفاده برای بیماران بدون تحرک

*** خرید تجهیزات پزشکی و خرید رول یکبار مصرف  ***

ویژگی زیرانداز ۵ لایه بیمار

  • بافتی نرم و ابریشم گونه
  • کناره‌هایی مخصوص جهت جلوگیری از نشت مایعات
  • مقاوم در برابر نشت مایعات به بستر بیمار
  • ضد حساسیت
  • جلوگیری از نشت بوی بد
  • لایه زیرین این پدها غیر لغزنده است و همچنین از نفوذ مایعات به رختخواب جلوگیری می‌کند.
  • لایه زیرین با خاصیت کشسانی
  • کیفیت بالا در تولید
  • قدرت جذب بالا رطوبت
  • سایز مناسب و متناسب برای بیمار
  • مقاوم در برابر پارگی
ویژگی های زیرانداز 5 لایه بیمار

بهترین زیرانداز بیمار

زیراندازهای بیمارستانی برای چه کسانی مفید است؟

استفاده از زیرانداز بیمار تنها در بیمارستان‌ها کاربرد ندارد بلکه در مراکزی که از سالمندان مراقبت می‌کنند و حتی کلینیک‌های دامپزشکی نیز کاربرد دارد. علاوه بر این، دروشیت‌ها برای معلولین، بیماران قطع نخاع، کسانی که بیماری مربوط به مثانه دارند و قادر به تخلیه ادار خود نیستند، نوزادان، کودکانی که دچار شب ادراری هستند و حیوانات خانگی کاربرد دارد.

همانطور که گفتیم، آندر پدهای بیمار برای کاربردهای متفاوت، در سایزهای مختلفی طراحی و تولید می‌شوند؛ برای مثال اگر قصد خرید دروشیت برای خانمی که به تازگی زایمان کرده را دارید، باید سایز بزرگ آن را خریداری کنید تا کاملا زیر کمر و ران وی را بپوشاند درعوض برای نوزادان بهتر است سایز کوچک آن را خریداری کنید.

**  جهت خرید عمده گان پزشکی و خرید گان جراح کلیک کنید.  **

بهترین زیرانداز بیمار از ایجاد زخم بستر جلوگیری می‌کند. در بیمارستان‌ها علاوه بر مصارفی که برای بیماران دارد، بسیاری از افراد در زمان تعویض پانسمان و شست و شوی زخم نیز از آن استفاده می‌کنند. همچنین گفتنی است، از این پدها، به دلیل قدرت جذب بالا و نفوذ ناپذیری که دارند، در زمانی که لوله‌های آشپزخانه آسیب دیده‌اند و دچار نشتی شدند نیز استفاده می‌شود تا مانع از نم زدگی فرش‌ها شود.

زیراندازهای ۵ لایه پادرا

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، زیراندازهای ۵ لایه دارای جنس بسیار مرغوبی هستند و در برابر پوسیدگی و پارگی مقاوم هستند. به همین جهت در زمان استفاده از این محصول، دیگر نگران کثیفی محیط پیرامون بیمار نخواهید شد. پس به جرات می‌توان گفت که امروزه آندر پدهای ۵ لایه، بهترین زیرانداز بیمار تولید شده هستند.

گروه تولید و پخش البسه بیمارستانی پادرا، تولید کننده بهترین زیراندازهای ۵ لایه با کیفیت در اندازه‌های متنوع است. پیشنهاد می‌کنیم برای سفارش سایز زیرانداز مورد نیاز خود، با ما در واتساپ در ارتباط باشید.

استفاده از زیرانداز بیمار، مناسب چه کسانی است؟

این زیراندازهای بهداشتی، مناسب برای سالنمدان، بیماران، زنان باردار و کودکان که دچار شب ادراری هستند، مناسب است.

بارزترین ویژگی‌های پدهای ۵ لایه بهداشتی چیست؟

جلوگیری از نشت بوی بد، قدرت جذب بالا رطوبت، مقاوم در برابر پارگی، بافتی نرم و ابریشم گونه.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما