خرید عمده گان پزشکی با کیفیت + قیمت عمده گان جراحی

خرید عمده گان پزشکی ، قیمت عمده گان پزشکی ، گان جراحی یکبار مصرف ، خرید اینترنتی گان و ارسال به سراسر کشور ✅ + خرید البسه بهداشتی با قیمت مناسب در پادرا .

گان پزشکی نوعی لباس است که پزشکان و جراحان هنگام ورود به اتاق عمل، بر روی لباس خود می‌پوشند، تا از آلوده شدن لباس‌هایشان جلوگیری شود. گان‌ها به دلیل بافت‌های ریزی که دارند، در برابر نفوذ و ورود ویروس‌ها و میکروب‌ها مقاوم هستند. گان‌ها انواع مختلفی دارند و با استفاده از پارچه‌های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌شوند؛ عموما گان جراحی به رنگ‌های آبی و سبز است. ما در این نوشته از پادرا قصد داریم شما را با ویژگی‌های گان پزشکی آشنا کرده و در پایان به بررسی قیمت ارزان خرید عمده گان پزشکی می‌پردازیم.

*** خرید تجهیزات پزشکی و خرید رول یکبار مصرف ***

نحوه تولید گان جراحی در پادرا

گان جراحی یا گان یکبار مصرف پزشکی ، لباسی بلند، آستین دار و آزاد بوده که جراحان هنگام انجام عمل جراحی یا افراد هنگام ملاقات بیماران بستری شده، بر تن می‌کنند. این گان‌ها مانند یک محافظ عمل کرده و از نفوذ ویروس‌ها، مایعات و خونی شدن لباس پزشکان جلوگیری می‌کند. در گذشته پزشکان از پیشبندها استفاده می‌کردند؛ پیشبندها بافت‌های ریزی نداشتند و در مقابل نفوذ میکروب، مقاومت زیادی نداشتند، همچنین آستین آن‌ها بلند نبود و لباس جراح در طول عمل جراحی آلوده می‌شد.

گان‌های جراحی به دو دسته تقسیم می‌شود؛ گان‌ها از جنس پارچه اسپان هستند و به دو شکل قابل شستشو و یکبار مصرف در بازار عرضه می‌شوند. نحوه تولید گان‌های پزشکی، همچون سایر پوشاک در داخل تولیدی‌های لباس بوده و در فرآیند تولید تمامی نکات بهداشتی در تولید، بسته بندی و وکیوم محصول رعایت می‌شود. بیمارستان‌ها معمولا اقدام به خرید عمده گان پزشکی به صورت یکبار مصرف می‌کنند.

پیشنهاد ویژه پادرا؛ خرید زیرانداز بیمار با بهترین قیمت

ویژگی انواع گان پزشکی

گان پزشکی، لباس استریل شده‌ای است که پزشکان و جراحان جهت جلوگیری و محافظت خود در برابر نفوذ میکروب‌ها، عفونت و سایر آلودگی‌ها بر تن می‌کنند؛ این ویژگی، بارزترین ویژگی گان‌های جراجی است. سایر ویژگی‌های آن عبارت‌اند از:

  • ضد حساسیت
  • این لباس سبک و راحت بوده که به موجب آن از تعریق پزشک جلوگیری می‌شود.
  • کیفیت بالا در تولید
قیمت عمده خرید گان پزشکی و جراحی

خرید عمده گان پزشکی

قیمت عمده خرید گان پزشکی و جراحی

مهمترین نکته در قیمت گذاری انواع البسه بیمارستانی، کیفیت و رقابت تولیدکنندگان داخلی است. به دلیل پرمصرف بودن گان‌های جراحی، برای بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها به صرفه ار است که به صورت عمده جراحی آن را تهیه کنند. برای مطلع شدن از قیمت ویژه خرید عمده گان پزشکی تنها کافی است به ما در واتساپ پیام ارسال کنید. اگر به دنبال خرید ارزان قیمت انواع تجهیزات پزشکی مثل رول ملحفه روتختی بیمارستان، روپوش پزشکی و سایر لوازم پزشکی هستید، تنها کافی است به فروشگاه اینترنتی پادرا مراجعه فرمایید.

مطلب پیشنهادی: لباس یکبار مصرف پزشکی

قیمت گان جراحی با توجه به مواد اولیه و پارچه

همان طور که گفتیم گان‌های جراحی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • یکبار مصرف
  • چند بار مصرف و قابل شستشو

دیگر عامل موثر در قیمت گان‌های جراحی، جنس پارچه است؛ جنس پارچه با توجه به نیازهای بیمارستان‌ و پزشکان قابل تغییر بوده است. متداول‌ترین پارچه‌های به کار رفته در گان‌های پزشکی عبارت‌اند از:

  • پارچه تترون
  • پارچه ترگال
  • پارچه فلامنت
  • پارچه برزنت
  • پارچه ویسکوز

هزینه مواد اولیه به کار رفته در تولید گان، رابطه مستقیمی با هزینه فروش آن داشته است. جنس البسه جراحی چند بار مصرف از پنبه، ویسکوز بوده وگان‌های یکبار مصرف بی بافت هستند. پنبه به این دلیل که هوا را از خود عبور می‌دهد، کمک می‌کند تا پزشک در طول عمل، تعرق نکند.

خرید عمده گان پزشکی زیر قیمت بازار در پادرا

گان از جمله البسه پزشکی بوده که در بازار نمونه‌های مختلفی با قیمت‌های متنوعی دارد، این لباس‌ها در بیمارستان‌ها بسیار پرمصرف بوده و بهتر است مراکز بهداشتی، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها به خرید عمده گان پزشکی بپردازند. برای اطلاع از قیمت عمده گان‌های جراحی، تنها کافی است با ما در واتساپ در ارتباط باشید. پادرا ، تولید کننده انواع البسه بیمارستانی همچون گان پزشکی، روپوش پزشکی، لباس بیمارستانی ، رول ملحفه روتختی بیمارستان، زیرانداز بیمار و سایر تجهیزات پزشکی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما