خرید عمده روتختی دوسرکش بیمارستانی

خرید عمده روتختی دوسرکش بیمارستانی با قیمت مناسب – خرید اینترنتی روتختی دوسرکش + ارسال به سراسر کشور ✅ + فروش تجهیزات پزشکی بدون واسطه در تولیدی پادرا .

یکی از وسایل و لوازم پرمصرف بهداشتی در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و سایر امکان بهداشتی و درمانی، روتختی است. به کمک روتختی‌ها به تشک تخت، آلودگی و آسیب وارد نمی شود و همواره تمیز باقی می ماند. همچنین به کمک روتختی‌ها می‌توان از انتقال ویروس و بیماری جلوگیری کرد. ما در این مقاله از پادرا قصد داریم تا شما را با روتختی‌های دوسرکش و خرید عمده روتختی دوسرکش بیمارستانی آشنا کنیم.

روتختی دوسرکش بیمارستانی

روتختی دوسرکش نوعی از انواع روتختی‌ها است که در ابتدا و انتها و چهار گوشه آن کش قرار داده شده است. این کش‌ها کمک می‌کند که نصب روتختی‌ها کار بسیار آسان‌تری شود؛ به همین دلیل است استفاده از این مدل روتختی‌ها بسیار پرطرفدار شده است. روتختی دوسرکش بیمارستانی یکی از لوازم پرمصرف بیمارستان‌ها بوده است. معمولا در بیمارستان‌ها بر روی روتختی، یک رول ملحفه روتختی بیمارستان انداخته می‌شود؛ به کمک این رول‌ها که قدرت جذب بالایی دارند، آلودگی‌ها توسط رول جذب شده و روتختی دیرتر آلوده و کثیف می‌شود. این رول‌ها یکبار مصرف بوده و پس از استفاده بیمار باید تعویض شود.

اما در مقابل روتختی دوسرکش بیمارستانی قابل شستشو بوده و پس از استفاده بیمار شسته می‌شوند. برای اینکه آلودگی و کثیفی‌ها بر روی روتختی مشخص باشد، معمولا این روتختی‌ها به رنگ سفید یا آبی هستند. خرید عمده روتختی دوسرکش به یکبار مصرف بودن یا قابل شستشو بودن محصول توجه فرمایید.

روتختی یکبار مصرف دوسرکش

در بعضی از بیمارستان‌‎ها، هتل‌ها و درمانگاه‌ها از روتختی یکبار مصرف دوسرکش استفاده می‌شود؛ دلیل آن هم این است که دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های شستشو نباشد و پس از یکبار استفاده دور انداخته می‌شوند. این محصول از جنس تیشو لمینه بوده تا خاصیت جذب بالا و رطوبت داشته باشد؛ در این صورت آلودگی به تشک راه پیدا نمی‌کند. همچنین امکان چاپ برند اختصاصی بر روی این محصول وجود دارد. روتختی‌های دوسرکش از نظر ضخامت نیز با هم تفاوت دارند؛ برای مثال در اتاق عمل‌ از روتختی‌های نازک‌تر استفاده می‌شود تا از تعرق جلوگیری شود، به همین دلیل است که روتختی‌ها با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسد.

روتختی یکبار مصرف دوسرکش

روتختی یکبار مصرف دوسرکش

ویژگی‌های روتختی یکبار مصرف

  • مقرون به صرفه بودن محصول (عدم نیاز به شستشو و هزینه‌های نگهداری، جمع آوری و مواد شوینده)
  • قدرت جذب بالا
  • استفاده آسان
  • جنس: اسپان باند (الیاف نبافته مصنوعی)
  • طول: ۴۵ متر
  • گرماژ: ۱۷،۲۰،۲۵،۳۰،۳۸
  • در دو نوع: ساده و لمینت دار
  • رنگ: سفید، آبی کم رنگ و صورتی

اسپان باند

اسپان باند نوعی پارچه از تهیه شده از الیاف پلی پروپیلن بوده که تولید بسیاری از تجهیزات بهداشتی مثل رول، زیرانداز بیمار و روتختی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به اسپان باند پارچه یکبار مصرف، الیاف نبافته مصنوعی، نبافته، نبافته سوزنی و نبافته اسپان باند گفته می‌شود. در زمان خرید عمده روتختی دوسرکش به نوع پارچه استفاده شده در روتختی توجه کنید.

قیمت روتختی دوسرکش

ممکن است قیمت خرید عمده روتختی دوسرکش در بازار به دلیل عواملی مثل رنگ، ضخامت، طرح و شرکت تولید کننده متفاوت باشد. همچنین روتختی‌های عرضه شده در بازار با واسطه است که باعث افزایش قیمت روتختی نیز می‌شود. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای آگاهی از قیمت روتختی دوسرکش با ما در واتساپ در ارتباط باشید. گروه تولیدی و پخش البسه بهداشتی پادرا ، بی واسطه و با مناسب‌ترین قیمت‌ها، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. شما در پادرا می‌توانید به خرید عمده روتختی دوسرکش و سایر تجهیزات بیمارستانی اقدام کنید.

** فروش ویژه لباس یکبار مصرف ام آر آی و روپوش پزشکی **

موارد استفاده از روتختی دوسرکش

  • بیمارستان‌ها
  • درمانگاه‌ها
  • مطب‌ها
  • مراکز درمانی
  • مراکز زیبایی و بهداشتی
  • آزمایشگاه‌‌ها
  • منازل
  • هتل‌ها

خرید روتختی دوسرکش بیمارستانی به صورت عمده و تکی

در گروه تولیدی و پخش البسه بیمارستانی پادرا ، شما می‌توانید به خرید عمده روتختی دوسرکش بیمارستانی با قیمت مناسب اقدام کنید و هم می‌توانید به صورت تکی این محصول را خریداری کنید. همان طور که اشاره کردیم، روتختی در دو نوع قابل شستشو و یکبار مصرف در بازار با گرماژهای مختلف عرضه می‌شود، شما می‌توانید در پادرا هر کدام از انواع روتختی را با گرماژ مورد نیاز خودتان سفارش دهید؛ برای این کار و خرید تجهیزات پزشکی تنها کافی است با ما در واتساپ در ارتباط باشید.

خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما